Biodanzalogie

Hier vind je regelmatig berichten over Biodanza; de theorie, de praktijk, de vertaling naar het dagelijks leven, de effecten, poezie en meer....

woensdag 19 november 2014

Wat zeg je als iemand vraagt wat je doet....

Heb je wel eens gehoord van een elevator pitch?

Dat is wat je tegen iemand kunt zeggen die vraagt wat je doet of wat je bezield in je leven, terwijl je in de lift staat. Je hebt maar weinig tijd. Dus je vertelt alleen de essentie. 


Oude lift - foto van Deviant Art
Je schrijft heb 100 keer opnieuw, tot hij helemaal klopt. Je kunt hem iedere dag bijstellen. 

Je kunt er één schrijven over je bezieling, je werk, over Biodanza. Als iemand je vraagt wat je doet, ga je staan, haal je adem, maak je contact en zegt je zinnen vanuit het diepst van je hart. De beste marketing ben je zelf. Laten zien wat je raakt, dat is bloot, maar oogverblindend een aanstekelijk. 

Vandaag: Dit ben ik... 

Ik ben Sas. ik schrijf, ik teken, ik dans, ik onderzoek gewaarzijn en de kracht van aandacht. Ik zit vol vragen en dat wil ik graag zo houden. als er een vraag beantwoord raakt, zoek ik nieuwe vragen. Het liefste wakker ik in mensen zoektochten aan. Liefdevolle, creatieve, open en blote zoektochten. Mensen die zichzelf ont-dekken vind ik het mooiste dat bestaat. En alleen het leven zelf, dat een mysterie is, weet de weg. Zelf ben ik ook onderweg... net als iedereen. 

Vandaag: Biodanza is... 

Een methode om je hart te hervinden. Het werkt met beweging, muziek en contact. De lessen volg je in een veilige wekelijkse groep. Samen hervind je je natuurlijke vermogens, ontwikkel je je menselijke talenten en vier je het wonder van het leven. De docent is reisleider, vroedvrouw, liefdesdokter, dj, danser en dichter. Samen kom je zo meer tot leven. Dat kost tijd. Maar met het oog op de schatten die je kunt vinden is dat alleen maar prachtig...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten